خودنمایی لباس تکلیف الهی بر قامت نوشکفته های عبادت

دانش آموزان دختر سوم دبستان روستای دوین از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان، روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به استقبال جشن تکلیف رفتند و آغاز فصل باشکوه عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر جشن تکلیف ۱۵ نفر از دختران ۹ساله در مدرسه روستای دوین از توابع بخش مرکزی شهرستان با حضور معلمان و دانش آموزان و با همکاری فرمانده پایگاه فاطمیه برگزار شد.

 

در این مراسم که به همت آموزش و پرورش و بسیج برگزار شده بود پس از سخنرانی و اجرای سرود و نماهنگ، دانش آموزان در محل نمازخانه دبستان سوره حمد و توحید را به صورت دسته جمعی قرائت کردند و پس از پایان سوره، دست های کوچک خود را به سوی آسمان بلند کرده و با خدای خود عهد بستند نماز، روزه و سایر واجبات را به موقع انجام می دهند.

 

دانش آموزان قبل از اقامه نماز ظهر و عصر، سوگند یاد کردند علاوه بر ترویج فرهنگ نماز همواره عفاف و حجاب این سیره ائمه معصومین(ع) را ادامه دهند و با تاسی و الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) دختران و مادران آینده خوبی برای جامعه اسلامی باشند.

 

خواندن سرود جمهوری اسلامی، تلاوت قرآن، برش و صرف کیک، جنگ شادی، سخنرانی در خصوص اهمیت و واجبات دینی، اقامه نماز ظهر و عصر، برگزاری مسابقه و اهدای هدایا به دانش اموزان از دیگر برنامه های این روز باشکوه جشن تکلیف دانش آموزان دبستان روستای دوین بود.

 

 

کد خبر 1267865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha