«درد آشنا» نماهنگی با حضور اعضای کودک و نوجوانان کانون شهید فخری زاده لنگرود

حجت الاسلام ضابطی از رونمایی واجرای عمومی سرود «درد آشنا» توسط گروه سرود سلیمانی‌های لنگرود در دهه کرامت خبرداد و گفت: این سرود از فردا در اماکن عمومی شهر و مراسم های بزرگداشت دهه کرامت اجرا می شود.

حجت الاسلام مجتبی ضابطی _ مدیر کانون شهید محسن فخری زاده با اشاره به تهیه نماهنگ «درد آشنا» و رونمایی آن به مناسبت دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این نماهنگ تلفیقی از فیلم و سرود است که به همت 30 نفر از اعضای کودک و نوجوانان کانون اجرا شده است.
 
ضابطی با بیان اینکه سرود این نماهنگ در مورد حضرت معصومه(س) است که سال پیش به همت دهه هشتادی‎های لنگرود در شرق گیلان اجرا شد افزود: این نماهنگ همزمان با دهه کرامت از شبک‌های ملی و استانی پخش می‌شود و امروز(31 اردیبهشت) در مراسم جشن روز دختر در مسجد جامع لنگرود رونمایی خواهد شد.
 
وی از اجرای عمومی سرود «درد آشنا» توسط گروه سرود سلیمانی‌های لنگرود در دهه کرامت خبرداد و بیان کرد: این سرود از فردا در اماکن عمومی شهر و مراسم‌های بزرگداشت دهه کرامت اجرا می‌شود.
 
ضابطی با بیان اینکه گروه سرود سلیمانی‌ها از 2 سال پیش در کانون شهید فخری زاده راه‌اندازی شده است تصریح کرد: گروه سرود سلیمانی‌ها در مناسبت‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازد که تاکنون سرودهایی با موضوع اهل بیت(ع)، حضرت زهرا(س)، امام علی(ع) و میرازکوچک خان را اجرا کرده است.
 
وی با بیان اینکه «درد آشنا» کاری مشترک از گروه سرود سلیمانی‌ها و گروه رسانه‌ای آرمان کانون شهید فخری زاده است اذعان کرد: تدوین این نماهنگ بر عهده نوجوانان عضو کانون بوده که از اواسط فروردین آغاز شده و 40 روز به طول انجامید.
 
گفتنی است، ماجرای این فیلم کوتاه در مورد فردی است که هنگام سفر برای ضبط سرود در شهر مقدس قم، با بیماری و عمل جراحی مادرش مواجه می‌شود. از آن جایی که این مادر علاقه فراوانی داشت که فرزندش در این سرود باشد، ادامه ماجرا در بیمارستان پیش می‌رود که تمام کارهای فیلمبرداری واخذ مجوزها توسط خود نوجوانان رقم خورده است.

کد خبر 1268118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha