آیین تجدید میثاق خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی

خورشید برنامه‌های دهه کرامت، امروز با حضورخادمیاران و یاوران رضوی از گلستان شهدای اصفهان طلوع کرد تا غبارروبی از مزار شهیدان گلگون کفن و عطرافشانی، سرآغازی دوباره برای خادمی‌ وخدمت با شعار «خدمت کریمانه، همدلی، امیدآفرینی» باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، اجتماع عظیم خادمیاران و یاوران رضوی اصفهان در روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و اولین روز از دهه کرامت در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

خورشید برنامه‌های دهه کرامت، امروز با حضور خادمیاران و یاوران رضوی اصفهان از گلستان شهدای اصفهان طلوع کرد تا غبارروبی از مزار شهیدان گلگون کفن و عطرافشانی، بهانه‌ای باشد برای زدودن غبار غفلت و روزمرگی از دل‌ها و راهی باشد که خدمت کریمانه و ترویج سیره رضوی با شعار «خدمت کریمانه، همدلی، امیدآفرینی» گسترش یابد.

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و نخستین روز دهه کرامت، اجتماع یاوران و خادم‌یاران رضوی در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان انجام شد و در این رویداد که آغازگر دهه کرامت بود تجدید میثاق با شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و عطرافشانی و گل‌آرایی قبور مطهر شهدا انجام شد.

مدیر کانون های خدمت رضوی اصفهان در این آیین با تبریک دهه کرامت و روز دختر از حضور خادمیاران در گلستان شهدا اصفهان تشکر و قدردانی کرد.
مصطفی حجه فروش ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا ازخادمیاران دعوت کرد تا با حضور خود در برنامه هایی که برای گرامیداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده حضور فعال داشته و در گذر چهارباغ و  مساجد شاخص شهر اصفهان به خدمت پرداخته و در راه امام مهربانی خدمتگزار مردم و علاقه مندان به ساحت مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) باشند. 

این مراسم با پخش صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و  پرچم گردانی  پرچم متبرک رضوی همراه بود که فضایی معنوی را در مراسم ایجاد کرد. 

در این مراسم معنوی ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، همه خادمیاران و یاوران رضوی اصفهان با حضور در مزار شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

کد خبر 1268183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha