موفقیت دانشجو معلمان چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآن و عترت (ع)

کاوه با اشاره به موفقیت دانشجو معلمان چهارمحال و بختیاری در سی ‌و سومین مسابقات قرآن و عترت (ع) گفت: تعداد پنج نفر از دانشجو معلمان استان در این دوره از مسابقات رتبه های برتر کشوری را کسب کردند.

ذبیح‌الله کاوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد پنج نفر از دانشجو معلمان استان در سی ‌و سومین مسابقات قرآن و عترت (ع) رتبه های برتر کشوری را کسب کردند.

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نفرات برتر رشته‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی و هنری در مرحله کشوری که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد تجلیل شدند.

 

وی بابیان اینکه پنج از دانشجو معلمان استان چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات به مقام های برتر دست یافتند گفت: سرکار خانم «بهار آب روشن» در رشته شعر با محوریت سوره انسان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

 

کاوه تصریح کرد: در رشته خط تحریری با محوریت سوره انسان نیز «سیده فاطمه حسینی» موفق به کسب رتبه سوم در سی ‌و سومین مسابقات قرآن و عترت (ع) شد.

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: «سینا دارایی» و «زینب حق‌وردی» نیز به ترتیب در رشته های نمایشنامه‌نویسی با محوریت سوره انسان و سبک زندگی ایرانی و اسلامی رتبه های چهارم کشوری را کسب کردند.

 

کد خبر 1268253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha