جشنواره بین المللی «حرکت» تبلور توانمندی های دانشجویان است

زلفی گل گفت: جشنواره بین المللی «حرکت» تبلور توانمندی های دانشجویان است و باید با این جشنواره ها زمینه های رشد و توسعه را در بین انجمن های علمی دانشجویی افزایش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم و تحقیقات و فناوری، امروز سه شنبه در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی «حرکت» در بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال جریان سازی در دانشگاه هستیم تا شاهد رشد و پویایی و بالندگی در بین دانشجویان باشیم.

 

وی افزود: دیده شدن و پدیده شدن دانشجویان و انجمن های علمی در جشنواره بین المللی حرکت می تواد زمینه رشد آنان را فراهم  و پل ارتباطی با دیگران ایجاد کند که باید حمایت شود.

 

وزیر علوم گفت: جشنواره بین المللی «حرکت» تبلور توانمندی های دانشجویان است و باید با این جشنواره ها زمینه های رشد و توسعه را در بین انجمن های علمی دانشجویی افزایش داد.

 

به گفته زلفی گل، فراخوان پانزدهمین جشنواره بین المللی «حرکت» از شهریور ماه سال گذشته آغاز شد و از مهرماه سال گذشته دریافت آثار به دبیرخانه وزارت علوم انجام و یک هزار و 288 اثر از 86 دانشگاه کشور راه یافت.

 

وی یادآور شد: انجمن های علمی و دانشجویان در بخش های مختلف فعالیت های خلاقانه، کتاب، اختراعات، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، مسابقه و.. با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 1268587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha