فتح و پیروزی جبهه اسلام و تشیع در گرو تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام کاظم لو گفت: سوم خرداد یک جریان است و این امر از زمان و مکان خارج است و به ما می آموزد که همیشه فتح و پیروزی جبهه اسلام و تشیع در گرو تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو- مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین- با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: جبهه  های جنگ تحمیلی مکتب خودسازی و هر روز آن درس عبودیت بود که رزمندگان  خط به خط آن را به جان و دل آموختند و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، روز مقاومت و ایثارو نماد کامل پیروزی در سایه تبعیت از ولی فقیه  است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: از کلام امام امت خمینی بت شکن(ره) که فرمود فتح خرمشهر فتح خاک نیست؛ فتح ارزش هاست به وضوح می توان فهمید سوم خرداد یک جریان است و این امر از زمان و مکان خارج است و به ما می آموزد که همیشه فتح و پیروزی جبهه اسلام و تشیع درگرو تبعیت از ولایت فقیه است و هر زمان مسلمانان در یاری ولی تعلل یا کوتاهی کرده اند صدمات فراوانی متحمل شده اند .

 

وی اعلام کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با اصرار بر مقاومت در پیام بعد از فتح مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد درس بزرگ دیگری را به عالم بشریت داد و آن اینکه همیشه مواظب باشیم غرور و اختلاف در جامعه و صفوف مسلمین ورود پیدا نکند.

 

حجت الاسلام کاظم لو خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فتح خرمشهر این روز را به تمام دوستداران انقلاب اسلامی مردم متدین به ویژه رزمندگان سرفراز میهن عزیز تبریک عرض کرده و به ارواح پاک شهدا خصوصاً شهدای فتح خرمشهر درود و سلام و صلوات هدیه می کند .

 

کد خبر 1268618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha