حضور سفیران کریمه اهل بیت(س) در شهرستان مارگون

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) عصر امروز با استقبال مردم و امام جمعه در شهرستان مارگون حضور پیدا می کنند.

«کریم لایقی اصل» ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری نور ولایت مسجد سادات دهدشت، کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) میهمان کانون های مساجد شهرستان کهگیلویه هستند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان با آغاز دهه کرامت، کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) با پرچم متبرک و شعار «حضرت معصومه (س) بهترین دختر دنیا» در شهر دهدشت حضور یافتند.

 

وی ادامه داد: کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) پس از استقبال مردمی در ابتدا با تبرک جستن مردم از پرچم مقدس، با شهدای این شهر تجدید پیمان کردند.

 

لایقی اصل خاطرنشان کرد: حضور و عیادت از مادران شهدا، جانباز  درصد، سرکشی از زندان مرکزی شهر دهدشت و عیادت از بیماران در بیمارستان امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) در سفر به شهرستان کهگیلویه بود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) به شهرستان مارگون، یادآور شد: این کاروان ساعت ۱۷ امروز با حضور در شهرستان مارگون، مورد استقبال مردم و امام جمعه این شهرستان قرار می گیرند.

 

وی اظهار کرد: کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) پس از حضور در شهر با امام جمعه در دفتر وی دیدار می کنند و سپس کاروان خدام با حضور در مصلی امام رضا (ع)، در جشن دهه کرامت شرکت خواهند کرد.

 

لایقی اصل با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت در شهر یاسوج و حضور کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س)، گفت: این جشن ها به مدت سه شب به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی مساجد در یاسوج برگزار می شوند.

کد خبر 1268896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha