مسئولان با حل مشکل آب شهرکرد اعتمادسازی کنند

حجت الاسلام نکونام بر رفع مشکل آب شرب مردم شهرکرد تاکید و گفت: مسئولان باید در اسرع وقت این مشکل مهم را رفع نمایند و با بهره گیری از طرح های پدافندی آب سالم به خانه ها برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 5 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به ششم ذیقعده سالروز شهادت احمدبن موسی(شاهچراغ)(علیه السلام)، گفت: یکی از غنیمت های این کشور حضور قبور مطهر امامزادگان و ائمه اطهار(علیهم السلام) است که برای جامعه معنویت آفرین است و باید قدردان بود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز حمایت از خانواده زندانیان در پنج خرداد، افزود: این خانواده ها به شدت نیازمند حمایت های مالی و معنوی هستند و باید خیرین در این راستا کوشاتر باشند و این خانواده ها را فراموش نکنند.

 

امام جمعه شهرکرد با قدردانی از دستگاه های اجرایی که در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان میز خدمت برپا می کنند، اظهار کرد: این میزهای خدمت شور و حال خوبی به مصلاهای نماز جمعه بخشیده و ارتباط بین دستگاه ها و مردم بیشتر شده و مشکلات بسیاری از مردم رفع شده است.

 

خطیب جمعه شهرکرد بر رفع مشکل آب شرب مردم شهرکرد تاکید و تصریح کرد: مسئولان باید در اسرع وقت این مشکل مهم را رفع نمایند و با بهره گیری از طرح های پدافندی آب سالم به خانه ها برسد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه در مسئله آب باید گزارش های میدانی صورت گیرد، تصریح کرد: تلاش های بسیاری در راستای بهبود آب شهرکرد صورت گرفت و طرح های مهمی فعال شدند لذا نباید اعتماد مردم مخدوش شود و این مشکل سریعا برطرف گردد.

 

کد خبر 1269073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha