توزیع پوشاک و کفش به مناسبت دهه کرامت بین نیازمندان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان گفت: به مناسبت دهه کرامت پوشاک و کفش بین محرومان و نیازمندان شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام سیدحبیب سجادی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: توزیع ۵۰ بُن خرید البسه (پوشاک و کفش) بین معسرین بی بضاعت توسط گروه جهادی حوزه ریحانه النبی باهمکاری معاونت بسیج محلات ناحیه بسیج شیروان به مناسبت دهه کرامت انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین تهیه و توزیع کفش و لباس در بین نوجوانان روستای زیدر  همزمان با دهه کرامت توسط گروه جهادی پایگاه بسیج خواهران پایگاه حضرت آسیه(س) صورت گرفت و بیشتر به نوجوانان و دانش آموزان نیازمند که مشغول تحصیل بودند در اولویت و توزیع قرار گرفتند.

 

سجادی عنوان کرد: هزینه پوشاک و کفش خریداری شده توسط خیرین، گروه های جهادی، پایگاه بسیج و اقشار مردم انجام شده است تا در این دهه پرکرامت بتوانند با کار نیک هر چند کم از ثواب آن بهره مند شوند و شادی را بر لبان خانواده های مستمند نشانه بگیرند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان ضن تشکر از کمک خیرخواهانه تمام کسانیکه در این کار مشارکت داشتند، بیان کرد: امید است بتوانیم با چنین کمک هایی بخشی از مشکلات معیشتی، اقتصادی، البسه و پوشاک و سایر نیازمندی های این قشر محروم و مستمند برطرف شود.

 

سجادی بیان کرد: تمام سازمان های فرهنگی کمک خود را جهت حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر اعلام کردند و تاکنون خدمات خوبی از سوی آنان در حوزه های درمانی، بهداشتی، کمک معیشتی، تحصیل، تعمیر و مرمت و بهسازی منازل، تامین میوه، اقلام خوراکی و غیره صورت گرفته است.

 

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت های مختلف در مسجد محله جشن های فرهنگی،مولودی، مداحی، سخنرانی به همراه پذیرایی شربت، شیرینی، میوه و شام انجام شده است.

 

کد خبر 1269167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha