اعزام ۲۵۰۰ زائر گلستانی از طریق ۸۵ دستگاه اتوبوس به مرقد امام(ره)

مصدقی از اعزام دو هزار و ۵۴۴ زائر گلستانی از طریق ۸۵ دستگاه اتوبوس همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مرقد امام(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عادل مصدقی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی های لازم با صنوف حمل و نقل مسافربری استان برای اعزام زائران مرقد امام (ره) انجام شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: از (12 و 13 خرداد) 85 دستگاه اتوبوس برای جابجایی دو هزار و 544 نفر به تهران و قم اعزام می شوند.

 

وی با بیان اینکه انجمن های صنفی مسافربری استان امروز و فردا با نهادهای متولی برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) قرارداد امضا می کنند، اظهارداشت: قیمت های ناوگان نیز از طریق انجمن ها تعیین شده است.

 

مصدقی گفت: با توجه به ظرفیت ناوگان های اتوبوسی 44 نفره معمولی و 32 نفره و 25 نفره وی آی پی برای تهران و قم و غرب کشور هماهنگی های لازم صورت گرفته و در این زمینه دغدغه ای وجود ندارد.

 

وی افزود: در همین ایام 5 دستگاه اتوبوس نیز در قالب راهیان نور از استان به غرب کشور اعزام می شوند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تاکید کرد: فرمانداران از امضای قرارداد مستقیم با مالکان و رانندگان خودداری کرده و از طریق انجمن صنفی مسافربری در حوزه گرگان و گنبد برای امضای قرارداد اعزام زائر اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 1269171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha