نماهنگ «ممد نبودی ببینی» توسط کانون «نسیم صبا» لردگان بازخوانی شد

نماهنگ ندای آزادی با عنوان «ممد نبودی ببینی» به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان توسط گروه سرود و کانون فرهنگی هنری نسیم صبا شهرستان لردگان بازخوانی شد.

مهدی نظری قائدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: نماهنگ ندای آزادی با عنوان «ممد نبودی ببینی» به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان توسط گروه سرود و کانون فرهنگی هنری نسیم صبا شهرستان لردگان بازخوانی شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سرود «نسيم صبا» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: تنظیم این نماهنگ به همت «شهروز حقی» بوده و «وحید حسین پور» به عنوان تکخوان و «مهدی نظری» به عنوان مربی فنی در اجرای این سرود نقش آفرینی کردند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا فعالیت های تخصصی سرود در چهارمحال و بختیاری دارد و با نگاه ویژه به کادرسازی و نگاه تشکیلاتی و برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص مثل تک خوانی و تهیه کنندگی، تنظیم و آهنگسازی و... برای اعضای گروه سرود کانون و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون های دیگر، مدارس و نهادها برای آموزش و تشکیل گروه های سرود یک حرکت روبه رشد را در فعالیت های تخصصی مربوط به سرود داشته است.

 

نظری گفت: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به مناسبت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، اقدام به تولید مشترک سرود «پیمان جاودان»، با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان نمود که به مناسبت دومین سالگرد شهادت در گلزار شهدای کرمان اجرا شد.

 

کد خبر 1269332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha