بانک‌ها جلوی وام ازدواج را گرفته اند

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه با نک ها جلوی وام ازدواج را گرفته اند، گفت: وزیر اقتصاد به این موضوع ورود کرده و جلوی پرداخت نشدن وام ها را بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ محمدحسن آصفری در ادامه جلسه علنی امروز  یکشنبه(۷خرداد)مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: علی رغم تصویب قانون جوانی جمعیت، بانک ها به تکالیف خود در پرداخت وام های ازدواج عمل نمی کنند به گونه ای که برخی افراد ۸ ماه تا یک سال در نوبت وام ازدواج هستند و موفق به دریافت هم نشدند.

 

 

نماینده مردم اراک در مجلس  با بیان اینکه بانک ها جلوی وام ازدواج را گرفته اند، اظهار کرد: وزیر اقتصاد به این موضوع ورود کرده و جلوی پرداخت نشدن وام ها را بگیرد چون فقط شامل وام ازدواج نمی شود و حتی بانک ها جلوی پرداخت وام های خرد را هم گرفته اند.

 

 

جلیل رحیمی جهان‌آبادی نیز گفت: شهادت تعدادی از مرزبانان در سیستان و بلوچستان را به خانواده عزیزشان و به همه هموطنان تسلیت می‌گویم، 

 

 

نماینده مردم تربت جام در مجلس اظهار کرد: بنده هم از فرمایشات مقام معظم رهبری و دید خطا پوش ایشان نسبت به مجلس یازدهم که باعث انرژی و روحیه در نمایندگان شد قدردانی می‌کنم.

 

 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی همانطوری که با اهتمام بحث اصلاح قانون انتخابات مجلس را دنبال می‌کند بحث آبرسانی به روستاها، معیشت مردم، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف استخدام معلمان و همچنین رفع مشکلات جاده‌های کشور را به همراه هزار درد ناگفته این ملت با اهتمام دنبال کند. مجلس شورای اسلامی در صبح و ظهر و عصر به اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداخت بنده معتقدم که اصلاح قانون انتخابات ضروری است اما ضروری‌تر رسیدگی به دردهای ناگفته اقتصادی مردم است که مجلس شورای اسلامی باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

 

 

جبار کوچکی‌نژاد  نیز در تذکری شفاهی گفت:  قیمت کالاهای اساسی مردم افزایش پیدا کرده و هیچ کس آن طور که باید به فکر بازار نیست. قیمت مرغ از ۶۰ هزار تومان به ارقام بالاتری افزایش یافته و وزارتخانه‌های اقتصادی دولت یعنی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت وزیر ندارد. از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود به این موضوع ورود کند و جلسه‌ای غیرعلنی در این حوزه تشکیل داده و از مسئولان هم دعوت کنند تا مسائل مردم در این جلسه مورد رسیدگی قرار گیرد. مردم نگران هستند و از مجلس انتظار دارند که به این موضوع ورود کند.

کد خبر 1269351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha