برگزاری سفر عرفه ۱۴۰۲ همراه با پیاده روی نجف تا کربلا ویژه خواهران

سفر زیارتی عرفه ۱۴۰۲ همراه با پیاده روی نجف تا کربلا از سوی انجمن دانشگاهی فرهنگی "کربلا سلام" ویژه خواهران دانشجو، طلبه و فارغ التحصیل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛‌ سفر زیارتی عرفه ۱۴۰۲ همراه با پیاده روی نجف تا کربلا از سوی انجمن دانشگاهی فرهنگی "کربلا سلام" ویژه خواهران دانشجو، طلبه و فارغ التحصیل برگزار می شود. مهلت ثبت‌نام در این سفر معنوی تا ۱۲ خرداد می باشد.

بنابراین گزارش؛ انجمن دانشگاهی فرهنگی” کربلا سلام” در نظر دارد، با عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان، خواهر و زوجین را در ایام عرفه‌ی حسینی برگزار نماید.


شرايط و ضوابط سفر که در اطلاعیه این انجم آمده است به شرح ذیل است:
۱– برگزاري اين اردو با هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام مي گيرد. تمامي زائران از بيمه بهره مند مي شوند، اما ارز مسافرتي به كاروان تعلق نمي گيرد.
۲-طبق برنامه، تنها حدود 2ساعت از مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی خواهیم داشت. (مسیر نجف تا کربلا حدودا ۸۰ کیلومتر است). لذا اگر مشکل خاص جسمانی دارید حتما دقت داشته باشید و قبل از تایید نهایی ثبت نام با مسئولان در میان بگذارید.


۳- ان شاءالله سفر در بازه ی 01 تا 12 تیرماه و به مدت تقریبا 5 الی 7 روز برگزار می شود، لذا متقاضيان محترم بایستی برای کل این بازه آمادگي داشته باشند. تاريخ دقیق سفر متعاقبا اعلام مي گردد.
 

4- ان شاالله سفر بصورت رفت و برگشت زمینی برگزار خواهد گردید.
اسکان در نجف و کربلا در حسینیه می باشد. با توجه به ایام امتحانات دانشجویان و لزوم کوتاهی سفر لذا سفر فقط شامل نجف و کربلا می باشد.
حسینیه های عراق معمولا امکانات ضعیفی دارند، از جمله سیستم سرمایش و نوسانات برق و خدمات بهداشتی، لذا زائرین عزیز موارد ذکر شده را مد نظر قرار دهند.
5- با توجه به نوسانات قيمت ارز و همچنين عدم قطعيت درباره ي بعضي شرايط سفر، من جمله قیمت ارز در ایام پیک(عرفه)، هزینه‌ شركت در اين سفر علی الحساب 4 میلیون تومان اعلام مي شود که در 2 قسط دریافت می گردد.

 لازم به ذکر است پس از انجام قرعه کشی، اسامی در سایت کربلا سلام به نشانی karbalasalam.ir اعلام خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1269417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha