پیش بینی جمع آوری ۱۰۰۰ میلیارد تومان زکات مستحبی در مازندران

معافی به فعالیت هزار و ۲۱۴شورای زکات در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی شبکه احسان و نیکوکاری در استان مازندران می توانیم از طریق جنبش کمک مومنانه شاهد جمع آوری ۱۰۰۰ میلیارد تومان زکات مستحبی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران امروز(۸خرداد) در جلسه شورای زکات شرق استان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت سراسر نور امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) به همکاری ۱۴روحانی و بیش از ۶۳۳ مبلغ افتخاری زکات با کمیته امداد استان اشاره و اظهار کرد: زکات پایه اقتصاد مقاومتی و اسلامی است.

 

وی با اشاره به کتاب ولایت فقیه امام خمینی (ره) افزود: در بیانات امام راحل، زکات مساله فقرا و محرومین نیست بلکه پایه اقتصادی در راستای تشکیل حکومت بزرگ و سرفصل بسیار عظیمی در حوزه اقتصاد اسلامی است.

 

معافی به فعالیت هزار و ۲۱۴شورای زکات در روستاهای استان اشاره و اظهار امیدواری کرد که در ماموریت عظیم و بزرگی که در نوکری محرومین در اختیار بنده قرار گرفته با همدلی و همراهی همه دوستان در استان گام های خوبی در راستای خدمت رسانی به ولی نعمتانمان داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شد،‌ گفت: با توجه به گستردگی شبکه احسان و نیکوکاری در استان می توانیم از طریق جنبش کمک مومنانه شاهد جمع آوری ۱۰۰۰ میلیارد تومان زکات مستحبی باشیم.

کد خبر 1269621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha