گلستان از ۱۰ خرداد میزبان نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان/ ۱۰۰ برند در این رویداد حضور دارند

رعیت گفت: اولین و خاص ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان با حضور ۱۰۰ برند مطرح کشور از (۱۰ تا ۱۲ خرداد) در گرگان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد رعیت امروز (دوشنبه 8 خرداد) در نشست خبری اولین و خاص ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان با حضور برندهای مطرح کشور، گفت: استان گلستان به عنوان ششمین استان کشور از (10 تا 12 خرداد) میزبان برگزاری این رویداد بزرگ در شهر گرگان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زینت عفیفانه، معرفی قابلیت ها و ظرفیت های عفاف و حجاب فرهنگ ایران اسلامی برپا می شود.

 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، بیش از 100 برند از طراحان بزرگ و حرفه ای داخل کشور حضور دارند و آثار و تولیدات شان را عرضه و به نمایش می گذارند.

 

 

رعیت اظهارداشت: 6 تولید کننده نیز از استان گلستان در این رویداد ملی حضور می یابند تا در سال «مهار تورم و رونق تولید» گامی در راستای حمایت از تولید و تحقق این شعار برداشته باشیم.

 

وی گفت: با توجه به اقتضائات زمان و نیاز روز، با برپایی این نمایشگاه سعی شده تا خانواده ها بیشتر با فرهنگ زینت عفیفانه غنی ایران، اقوام و مذاهب مختلف آشنا شوند و فرصتی برای معرفی این فرهنگی غنی ایران باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: خبری اولین و خاص ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان با حضور برندهای مطرح کشور از (10 تا 12 خرداد) در تالار پیوند گرگان برپا می شود و مراسم افتتاحیه ساعت 16 (10 خرداد) با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: به منظور دسترسی مردم به این نمایشگاه، شهرداری گرگان نیز وسایل ایاب و ذهاب را برای جابجایی علاقمندان در نظر گرفته است.

 

رعیت گفت: همچنین تعدادی بن های تخفیف برای این نمایشگاه پیش بینی شده و برای کارکنان دستگاه های دولتی نیز کارت خرید تا سقف سه میلیون تومان تعلق می گیرد.

 

وی افزود: به منظور حمایت از خانواده و جمعیت و فراق بال خانواده ها، فضایی برای بازی و سرگرمی کودکان پیش بینی شده و غرفه ای هم برای اصحاب رسانه ایجاد می شود و از سه رسانه فعال در امر اطلاع رسانی نیز تجلیل می شود.

 

 

کد خبر 1269681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha