اجرای رزمایش همدلی و مواسات در شهرستان بروجن ادامه دارد

کرمی بابیان اینکه از اسفند سال ۱۳۹۸ و آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ مرحله کمک مومنانه در این شهرستان برگزار شده است گفت: اجرای این طرح با همکاری مردم و خیرین و شناسایی نیازمندان همچنان ادامه دارد.

فتاح کرمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از اسفند سال ۱۳۹۸ و آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ مرحله کمک مومنانه در این شهرستان برگزار شده است.

 

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ مرحله کمک مومنانه به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: خیرین و مردم عهده دار جمع آوری کمک های مومنانه برای توزیع بین خانواده های نیازمندان بودند که لازم است این طرح همچنان ادامه داشته باشد چراکه هستند خانواده های که همچنان چشم انتظار بسته های معیشتی هستند.

 

بر اساس این گزارش سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی گفت: بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی با کمک های خیرین به خانواده های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد که ارزش هر بسته معیشتی هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر نقنه، پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع)، مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و فرمانداری شهرستان بروجن در اجرای رزمایش های همدلی و مواسات مشارکت دارند.

 

کد خبر 1269687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha