صحرایی فردی شجاع، با استعداد و توانمندی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش فردی شجاع، با استعداد و توانمند است، گفت: از مهمترین مطالبات ما از وزیر برچیده شدن مافیای کنکور و کوتاه شدن دست پولدارها از آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، عبدالحسین روح الامینی در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه 9 خرداد در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: معدل آقای صحرایی نسبت به وزرای معرفی شده پیش از وی در دولت سیزدهم بالاتر است وزیر آموزش و پرورش باید شجاع، با استعداد و توانمند در استفاده از ظرفیت های ذاتی آموزش و پرورش باشد که آقای صحرای نمره بالای در این زمینه دریافت می کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسی که از روستا و مدرسه عشایری شروع کرده، قومیت، زبان و گرایش برایش تفاوتی ندارد، قطعا می تواند فردی توانمند باشد. بیانیه شب گذشته انجمن اسلامی معلمان که یک تشکیل اصلاح طلب است و نسبت ناروایی را به وی دادند، مشخص کرد که یک تشکلی که با امام خمینی (ره) و انقلاب فاصله دارند چگونه در مورد وی اظهار نظر می کنند. وی در طول دوران مسئولیتش از اصول کوتاهی نیامدند و اهل زد و بند نیز نبودند.

 

وی تاکید کرد: ما انتظار داریم شایسته سالاری و تغییرات در مدیریت مورد توجه وی قرار گیرد چرا که وزیر آموزش و پرورش قبلی تیم ضعیف مدیریتی داشتند و با توجه به اینکه در آستانه تدوین برنامه هفتم هستیم فرصت تدوین برنامه با تغییر وزیر آموزش و پرورش را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در این مسیر تحولات خوبی را شکل دهند

 

وی با بیان اینکه از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش باید تقویت اقتصاد آموزش و پرورش و برچیده شدن مافیای کنکور و کوتاه کردن دست پولدارها از آموزش و پرورش باشد، گفت: مطالبه جدی ما از وزیر آموزش و پرورش این است که این مطالب را اجرایی کند و در راستای رفاه معلمان نیز گام بردارد. 

کد خبر 1270760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha