مازندران میزبان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت می‌شود

سردار ملکی گفت: مازندران میزبان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس می‌شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالله ملکی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران امروز(۹خرداد) دراولین جلسه ستاد اجرایی پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت که با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاههای استانی برگزار شد، با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حوزه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس 112عنوان برنامه‌ را در دستور کار دارد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های فانوس، ترنم فتح و اشک انار از جمله برنامه‌هاست و این اداره کل گامهای خیلی خوبی را در این راستا برداشته است.

 

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سال جاری پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده است به اهمیت فضای مجازی در مقطع کنونی اشاره کرد و افزود: دشمن در این زمینه برای به انحراف کشیدن ذهن جوانان کارهای زیادی انجام داده است و باید در این زمینه قوی عمل کنیم.

 

سردار ملکی با بیان اینکه در این راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اقدام به برگزاری جشنواره فعالان فضای مجازی و مقاومت کرده است، تصریح کرد: تاکنون چهار دوره از این جشنواره برگزار شد و مازندران میزبان پنجمین دوره از جشنواره در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

وی ادامه داد: استان مازندران در چهارمین دوره جشنواره که سال گذشته به میزبانی کرمان برگزار شد، حائز رتبه‌ وعناوین برتر در بخش پایگاههای اطلاع رسانی شده است.

 

سردار ملکی با بیان اینکه در جلسه امروز کارها تقسیم بندی شد، تصریح کرد: انتظار داریم فعالان فضای مجازی با قدرت و قوت هرچه تمامتر در این جشنواره حضور پیدا کنند.

 

وی بر لزوم حمایت و همکاری دستگاههای استانی در حوزه انتشار فراخوان جشنواره و اطلاع رسانی گسترده تأکید کرد و گفت: صدا و سیما، سپاه کربلا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شهرداری، فرمانداری و نهادهای متولی در این راستا پای کار هستند و بزودی جلسه پشتیبانی را هم برگزار خواهیم کرد. وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره در بخش‌های دانش آموزی، پیشکسوتان دفاع مقدس و عمومی توزیع شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را 31 تیر اعلام کرد.

 

سردار ملکی، پویانمایی (موشن گرافیک، انیمیشن، کمیک موشن)، صوتی-تصویری (نماهنگ و پادکست)، پیامهای فضای مجازی (توئیت، عکس نوشت، متن، دلنوشته، عکس، استیکر، اینفوگرافیک)، سایتها و پیام رسانها و برنامه‌های کاربردی را از محورهای جشنواره اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره و هدایت آثار به سایت www.defafestival.com بحث و تبادل نظر شد، اذعان کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات در خصوص این جشنواره به آدرس defafestival@ در پیام رسانهای بله، ایتا، سروش و روبیکا مراجعه کنند.

کد خبر 1270842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha