ضرورت پرداختن به شخصیت امام راحل و تبیین ویژگی ها برای نسل جوان

منعمی، بر ضرورت پرداختن به شخصیت امام راحل و تبیین ویژگی ها برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: پرداختن به شخصیت بنیانگذار انقلاب مصداق اصیل و اساسی حرکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، مجید منعمی، امروز(9خرداد)، در سومین جلسه ستاد  گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی(ره) که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: در سی و چهارمین سالگرد امام راحل به همت فرمانداران و فرماندهی نواحی سپاه شهرستان‌ها برنامه‌های مختلف برای برگزاری در سطح استان و شهرستان ها در نظر گرفته شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و تبیین شخصیت امام خمینی(ره) است.

 

وی به جمله‌ای از شهید آوینی که «عَلَم خمینی بر زمین نمی‌ماند، مگر ما مُرده‌ایم»، عنوان کرد: دفاع و جنگ تمام نشده است، به ‌صورت خاص، پاسداران در مجموعه مقدس سپاه پاسداران مشغول خدمت هستند و به صورت عام همه دغدغه‌مندان نسبت به انقلاب، اسلام و ارزش‌های اسلامی پاسدار هستند.

 

منعمی خاطرنشان کرد: کسانی که این دغدغه را دارند اجازه نخواهند داد عَلَم امام بر زمین بیفتد و هرکسی بیشتر وقت بگذارد و شانه زیر بار مسئولیت دهد در این مسیر اجر و قرب بیشتری دارد.

 

وی با بیان اینکه پرداختن به شخصیت بنیانگذار انقلاب مصداق اصیل و اساسی حرکت انقلاب اسلامی است، گفت: امام خمینی(ره) به عنوان تمثال انقلاب مطرح می‌شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، این نشان می‌دهد باید به صورت ویژه به شخصیت امام (ره) بپردازیم.

 

منعمی تاکید کرد: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در زمینه همکاری با ستاد گرامی‌داشت ارتحال امام براساس ماموریت ذاتی خود با تمام قوا خدمات قابل قبول را باید ارائه دهند و  در شهرداری‌ مرکز استان و سایر شهرهای استان تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری به‌گونه‌ای انجام شود که  بزرگداشت ارتحال امام به عنوان محور اصلی و اساسی انقلاب نمود داشته باشد.

 

کد خبر 1270850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha