قرآن بهترین راه برای شناخت دین و صراط مستقیم است

حجت الاسلام محمدی بابیان اینکه قرآن بهترین راه برای شناخت دین و صراط مستقیم است گفت: وقتی در یک مکانی قرآن تلاوت می شود خداوند بشارت بهشت را برای شرکت کنندگان محافل قرآنی می دهد.

حجت الاسلام علی محمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قرائت قرآن به ویژه به صورت دسته جمعی موجب نازل شدن رحمت الهی می شود.

 

امام جمعه وردنجان بابیان اینکه قرآن بهترین راه برای شناخت دین و صراط مستقیم است گفت: وقتی در یک مکانی قرآن تلاوت می شود خداوند بشارت بهشت را برای شرکت کنندگان محافل قرآنی می دهد.

 

وی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری از پایگاه های هستند که به صورت مستمر محافل قرآنی را برگزار می کنند افزود: توجه ویژه به برنامه های کانون های مساجد به ویژه برنامه های قرآنی ضرورت دارد چرا که در این پایگاه ها تلاوت قرآن از کودکی آموزش داده می شود و این بسیار ارزشمند است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه تاکنون استعدادهای زیاد قرآنی از دل کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرون آمده اند ادامه داد: یادگیری روخوانی و روانخوانی و قاری قرآن شدن برای آینده جوانان بسیار مفید فایده است.

 

امام جمعه وردنجان با تاکید براینکه این محافل قرآنی باید به صورت مستمر و در طول سال جزء برنامه های اصلی کانون های فرهنگی هنری باشد افزود: والدین نیز استقبال ویژه ای از برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن و محافل قرآنی در کانون های فرهنگی هنری می کنند چرا که فرزندان آن ها با آموزش قرآن به درجات بالای رسیده اند.

 

کد خبر 1270894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha