اولویت بندی طرح های اقتصادی را در آستانه برنامه توسعه هفتم در دستور کار قرار می دهیم

قالیباف در جریان سفر به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: اولویت بندی کردن طرح های اقتصادی را در آستانه برنامه توسعه هفتم در دستور کار قرار می دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ «محمد باقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (10 خرداد) در بدو ورود به فرودگاه بجنورد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خراسان شمالی در بخش کشاورزی، دامپروری، گردشگری، معادن و صنایع، دارای ظرفیت های زیادی است که باید این پتانسیل به بهره وری مناسب برسد، افزود: خراسان شمالی مرزی طولانی و نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر با کشور همسایه و دوست ترکمنستان دارد و باید از این فرصت در جهت توسعه اقتصادی استفاده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پیرو بازدیدهای نظارتی مجلس شورای اسلامی قصد داریم تا در این سفر طرح های نیمه تمام و پیش بینی برای اتمام این طرح ها بررسی شود.

 

قالیباف اظهارداشت: اولویت بندی کردن طرح های اقتصادی را در آستانه برنامه توسعه هفتم در دستور کار قرار می دهیم.

 

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روز گذشته با رئیس مجلس خلق مصلحتی ترکمنستان دیداری داشتم که بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین خراسان شمالی و این کشور تاکید شد و ترکمنستان نیز این آمادگی را دارد، بنابراین شرایط برای این روابط فراهم است.

 

نشست با کارآفرینان، صنعت گران، کشاورزان و دامپروران شیروان، حضور در یادواره شهدای اسفراین، بازدید از کارخانه آلومینا، بازدید از پروژه سیمان سمنگان مانه و سملقان، حضور در گردهمایی فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی در بجنورد و شرکت در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس مجلس به استان خراسان شمالی است.

کد خبر 1270968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha