اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از سمنان به مرقد امام خمینی(ره)

منصور کیایی گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران و زائران از استان سمنان به مقصد تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، احسان منصور کیایی- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در حاشیه بازدید از پایانه‌های شهر سمنان، از آمادگی استان سمنان برای ارائه خدمات به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبردادوگفت: برای خدمات دهی با کیفیت در این مراسم تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته می‌شود.

 

وی ضمن بیان اینکه برای جابه‌جایی زائران از استان سمنان به مقصد مرقد مطهر امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران و زائران از استان سمنان به مقصد تهران در نظر گرفته شده است.

 

منصور کیایی با اشاره به اینکه تعداد اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند، اظهار داشت: ناوگان شرکت‌های حمل و نقل نیز بر این مهم اهتمام دارند چرا که خدمات دهی با کیفیت در دستور کار است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر پلیس راه راهداری نیز طی این ایام کنترل جاده‌های این استان را انجام می‌دهد، اضافه کرد: هدف از این اقدام کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک طی ایام سالگرد ارتحال امام خمینی است.

 

وی از افزایش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در استان سمنان در صورت تقاضا برای سفر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبردادو افزود: اگر اتوبوسی به دلیل فنی در راه بماند این آمادگی وجود دارد تا اتوبوس جایگزین از استان سمنان مسافران را به مقصد برساند.

کد خبر 1271004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha