رزمایش‌های امنیت آفرین در حوزه فرهنگی با محتوای عمیق شکل بگیرد

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان لزوم هم‌افزایی همه جانبه برای ارتقای محتوایی مناسبت‌های مذهبی، گفت: باید رزمایش‌های امنیت آفرین در حوزه فرهنگی با محتوای غنی و عمیق برنامه‌ریزی و شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی – امروز (۱۱ خرداد) در ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبات مذهبی خراسان جنوبی اظهارکرد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در بحث محتوایی و جلوگیری از برخی از انحرافات در مراسم‌های ملی و مذهبی شکل گرفته است.

 

وی با بیان لزوم هم‌افزایی همه جانبه برای ارتقای محتوایی مناسبت‌های مذهبی، گفت: بحث جهاد تبیین، دشمن‌شناسی، انتخابات، اتجاد و همدلی، مهار تورم و رشد تولید از اولویت‌هایی است که امروز رهبر معظم انقلاب مطرح کردند.

 

حجت الاسلام سالاری مکی با اعتقاد به اینکه زیرساخت‌های امنیت فرهنگی و اعتقادی در کشور ما بسیار زیاد است، متذکر شد: اما باید به این واقعیت تلخ اقرار کنیم که متولیان و همکاران ما در مجموعه‌های فرهنگی نتوانستند از ظرفیت حقیقی این موضوع‌ها بهره‌وری مناسبی جهت ثبات اقدامات فرهنگی و اثرگذاری ویژه داشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: آیا از مناسبت‌های مذهبی چون محرم، صفر، دهه ولایت و کرامت، ایام عید غدیر در محتواسازی و تبلیغ به گونه‌ای استفاده کرده‌ایم تا هجمه‌های دشمن در عرصه‌های فرهنگی بی‌اثر شود؟

 

وی با اشاره به اینکه در بحث محتوایی و استفاده هدف‌دار از این زیرساخت‌ها نیاز به کار قوی داریم، عنوان کرد: باید رزمایش‌های امنیت آفرین در حوزه فرهنگی با محتوای غنی و عمیق برنامه‌ریزی و شکل بگیرد.

 

حجت الاسلام سالاری مکی بر اجرای برنامه‌های هدف‌دار و غنی در دهه ولایت و محرم سال جاری تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که غدیر می‌تواند محور وحدت باشد آیا برنامه‌های ما اینگونه است؟

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال 23 پیشنهاد در بحث ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی استان به دستگاه‌ها اجرایی ارسال شده است، گفت: برای تحقق غدیر و گفتمان ولایت باید کار جمعی و جبهه‌ای انجام شود.

کد خبر 1271157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha