آغاز ثبت نام طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در چهارمحال ‌و بختیاری

حجت ‌الاسلام کرمی از آغاز ثبت نام علاقه مندان در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» خبر داد و گفت: این طرح به میزبانی مدرسه علمیه قرآن‌ محور امامیه شهرکرد برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام رسول کرمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ثبت نام طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در تابستان امسال و ویژه برادران رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۲ برگزار می شود.

 

مجری طرح قرآنی طاووس بهشتیان در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح قرآنی طی ۵۰ روز و به‌ صورت‌ شبانه ‌روزی در بخش های فرهنگی، تفریحی و تربیتی بین علاقه مندان شرکت کننده برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی اسلامی و کارگاه ‌های تخصصی روخوانی از رشته های طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در چهارمحال ‌و بختیاری است.

 

حجت ‌الاسلام کرمی گفت: حفظ تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه از دیگر رشته های است که در دستور کار طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در چهارمحال ‌و بختیاری قرار دارد.

 

حافظ کل قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دوره‌های ورزش‌های رزمی با اعطای مدرک و اجرای برنامه‌های تفریحی و اردویی از دیگر موارد و فعالیت های طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در استان است.

 

وی بابیان اینکه علاقه مندان برای ثبت نام در طرح قرآنی طاووس بهشتیان باید تا ۵ تیر سال جاری با شماره همراه ۰۹۱۳۶۷۶۳۴۵۷ تماس بگیرند ابراز کرد: این دوره از مسابقات از ۱۱ تیر تا پایان مرداد سال جاری در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار می شود.

 

کد خبر 1271203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha