تکریم و معارفه فرماندار گرگان/ اسماعیل نادری به عنوان فرماندار گرگان منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرگان امروز (شنبه ۱۳ خرداد) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرگان امروز (شنبه ۱۳ خرداد) با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

 

در این مراسم از زحمات عیسی پایین محلی، فرماندار اسبق شهرستان گرگان تقدیر و قدردانی شد و اسماعیل نادری، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان معرفی شد.

 

 

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این مراسم گفت: ارائه خدمت بیشتر به مردم و افزایش مشارکت شهروندان در اداره کشور از اهداف اصلی از رویکرد مردم‌ محوری مدیران است.

 

وی تاکید کرد: باید رویکرد مردمی بودن و مردم ‌محوری برای موفقیت در اهداف نظام و دولت سیزدهم را در ارائه خدمات پررنگ‌تر انجام دهیم.

 

مهاجر با اشاره به انتخابات اسفند سال جاری، افزود: به منظور جلب مشارکت بیشتر مردم در پای صندوق رای، باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

 

 

وی در خصوص نقش و وظایف فرمانداران، گفت: برای توسعه و پیشرفت هر شهرستان، فرماندار باید محور وحدت باشد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای حل مشکلات گرگان باید در مدیریت جهادی از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

 

غلامرضا منتظری گفت: رویکرد مدیریت جهادی در دولت سیزدهم بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 1271468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha