اساس تفکر امام راحل  مردمی بودن انقلاب بود

متکی گفت: امام راحل دنبال مبارزه مسلحانه نبود و معتقد بود که انقلاب باید پایه مردمی پیدا کند و زیربنای اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، منوچهر متکی، رییس خانه احزاب و دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، روز یکشنبه در آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود:  امام راحل دنبال مبارزه مسلحانه نبود و معتقد بود که انقلاب باید پایه مردمی پیدا کند و زیربنای اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امام به تربیت ملتی پرداخت تا آزادگی، شجاعت، عزت و شرف را بیاموزند، گفت: محصول تمدن غرب مبتنی بر نژادپرستی و استفاده از بمب هسته ای، جنگ‌های جهانی و کشته شدن ده‌ها میلیون نفر بود.

این مسئول تصریح کرد: در میانه قدرت نمایی سرمایه داری غرب و سوسیالیسم و کمونیسم شرق، انقلاب امام روی داد و منشأیی برای مقابله با گمراهی مردم شد.

امام راحل دنبال جهان‌شمول کردن هدایت انسان ها بود

رییس خانه احزاب گفت: امام راحل دنبال جهان‌شمول کردن هدایت انسان ها بود، و صدور حکم ارتداد سلمان رشدی و نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس، ۲ ارمغان امام برای جامعه بشریت بود.

متکی با اشاره به قدرت نمایی حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه با رژیم صهیونیستی گفت: در حال حاضر هم خود اسراییلی‌ها باور دارند این رژیم در حال محو شدن بوده و  امروز آمریکا در حال افول است.

وی افزود: مردم در سال‌های گذشته و امروز، تکلیف خود را انجام داده و در تبعیت از مقام معظم رهبری هم پشتیبانی خود را از آموزه‌های انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده است.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم گشایش‌های زیادی در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه‌ مراودات کشور صورت گرفته است، گفت: استفاده از نیروهای کاربلد و کارآمد ۲ فاکتور مهمی است که رمز موفقیت دولت‌هاست و موفقیت دولت هم موفقیت همه ملت است.

متکی با بیان اینکه در ۲ انتخابات گذشته ما کاهش مشارکت را داشتیم، افزود: عملکرد دولت‌ها در این مهم موثر بود ولی این دولت برای تغییر ریل گذاری های غلط گذشته موفق بود که نتایج آن در ماه‌های آینده نمایان خواهد شد.

وی افزود: اغتشاشات صورت گرفته در پاییز سال گذشته خیلی‌ها در پی آن، خود را آماده کرده بودند برای یک اتفاق و فکر می‌کردند که کار کشور تمام است و این وضع سختی ایجاد کرد ولی مردم در ۲۲ بهمن کار را در همه شهرها تمام کردند و پشتیبانی کم نظیر خود را از انقلاب اسلامی نشان دادند.

کد خبر 1271601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha