واگذاری ۲۶ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: ۲۶ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد شهرهای شیروان و لوجلی این شهرستان واگذار شد.

اصغر نورمحمدیان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ارائه ابزار کار به افراد مستعد اشتغال است و واگذاری تراکتور به مددجویان فعال در عرصه کشاورزی در همین راستا انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای هر دستگاه تراکتور سه میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت می‌شود، افزود: قیمت نهایی هر دستگاه تراکتور حدود چهار میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده که مابه‌التفاوت این مبلغ نیز به عنوان سهم آورده مددجو در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان بیان کرد: اخیرا تعداد ۷۰ دستگاه تراکتور در خراسان شمالی واگذار شده که بالغ بر ۴۰ درصد سهمیه شناور به همت حوزه اشتغال و خودکفایی در شهرستان شیروان جذب و واگذار شده است.

 

نورمحمدیان اضافه کرد: امیدواریم با واگذاری این تراکتورها به مددجویان تحت حمایت، زمینه اشتغال افراد نیازمند نیز در شهرستان‌های جنوبی فراهم شود.

 

وی بیان کرد: رويكرد كميته امداد، ايجاد اشتغال براي افرادي تحت پوشش داراي شرايط كار بوده و اين مهم با استفاده از منابع مالي خود كميته امداد، تسهيلات بانكي و كمك خيران محقق مي شود.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

کد خبر 1271843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha