مسئولیت حوزه و دانشگاه تبیین حقایق است

آیت الله عبادی گفت: امروز مسئولیت حوزه و دانشگاه و همگان جهاد تبیین و بیان حقایق است که برای نسل آینده ابهامی نماند چون اگر ابهام بماند همگان مقصر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (۱۷خرداد) در دیدار با سرپرست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون با ابتدای انقلاب خیلی متفاوت است؛ سلطه استعمارگرها و استکبار غرب بر جهان به گونه‌ای بود که تغییر جهان یک مسئله ناباور بود.

 

وی افزود: وقتی امام خمینی(ره) قیام کرد حتی خواص با اما و اگر به این مسئله نگاه می‌کردند و برای آنان باور کردنی نبود وقتی امام می‌گفت ما امریکا را زیر پا می‌گذاریم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن از همه گزینه‌های خود به ویژه تهاجم فرهنگی و تبلیغی علیه انقلاب اسلامی استفاده کرده است، گفت: اما اکنون دنیا در حال تحول است و در صحنه میدانی هم می‌بینید که دست غیب الهی به موقع آمده و این انقلاب حفظ شده است.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: ما که دنبال تمدن اسلامی می‌رویم باید از وضعیت آماده کنونی در جهت ارشاد و هدایت و تمدن‌سازی استفاده کنیم چون بحث نجات انسان مطرح است.

 

وی در ادامه گفت: امروز مسئولیت حوزه و دانشگاه و همگان جهاد تبیین و بیان حقایق است که برای نسل آینده ابهامی نماند چون اگر ابهام بماند همگان مقصر هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بیداری اسلامی و لزوم تلاش برای نجات نوع بشر، عنوان کرد: با توجه به اینکه اسلام برای دنیا حرف برای گفتن دارد نباید ابهامی برای جوانان باقی بماند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1271949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha