ملت ایران تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است

رئیسی تحلیل رهبر معظم انقلاب درباره اغتشاشات پاییز سال گذشته را یادآور شد و گفت: به‌رغم همه سختی‌های تحمیل شده به مردم در این دوران، ملت ایران این تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» امروز در جریان سفر به آذربایجان شرقی، در دیدار جمعی از علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعت این استان، اظهار داشت: دولت مردمی راه غلبه بر چالش‌ها را نه عقب‌نشینی، بلکه ساختن ایرانی قوی می‌داند

رئیس جمهور کشورمان شایعه پراکنی، حمله به امنیت روانی جامعه با عددسازی‌های کاذب در اقتصاد و ایجاد انتظار تورمی را از جمله شیوه‌های به کار گرفته شده از سوی دشمنان در جنگ شناختی اخیر و با هدف متوقف ساختن پیشرفت‌های کشور عنوان کرد.

وی با تأکید بر این‌که توطئه دشمنان هیچ خللی در انگیزه ملت ایران در مسیر تعالی نخواهد گذاشت، افزود: به رغم همه این دسیسه‌ها ما به دنبال ایجاد ثبات در اقتصاد کشور هستیم و با توکل به خدا و همچنین همراهی و کمک مردم قطعا در این مسیر موفق خواهیم شد.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تبیین معارف دینی از طریق ارتباط با مردم و تلاش برای اجرای عدالت را دو رسالت سنگین عالمان دینی برشمرد وشرط موفقیت در انجام این رسالت را خشیت الهی عنوان کرد.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی، تحلیل رهبر معظم انقلاب درباره اغتشاشات پاییز سال گذشته را یادآور شد و تاکید کرد: به‌رغم همه سختی‌های تحمیل شده به مردم در این دوران، ملت ایران این تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه ما راه مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان را تسلیم و عقب‌نشینی نمی‌دانیم، تصریح کرد: فقط با قوی شدن و ساختن ایرانی قوی می‌توان از این چالش‌ها عبور کرد.

رئیس جمهور در ادامه به چالش‌های پیش‌روی دولت سیزدهم گفت: دولت برای مقابله با این چالش‌ها از جمله جبران کسری بودجه، کنترل رشد نقدینگی، افزایش چشمگیر تولید، تضمین امنیت غذایی مردم با تامین به‌موقع کالاهای اساسی، رکوردشکنی در تجارت خارجی و افزایش چند برابری مبادلات تجاری به‌ویژه با کشورهای همسایه اقدامات مهمی داشته است.

کد خبر 1272108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha