طرح «گفتمان نماز» در کانون حضرت زینب کبری (س) مرغملک برگزار شد

قربانی گفت: نشست «شيوه‌ های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد و با همکاری ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب کبری (س)» دهستان مرغملک برگزار شد.

فرخ تاج قربانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: سلسله گفتمان های «شیوه های دعوت به نماز» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد و با همکاری ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب کبری (س)» دهستان مرغملک برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک بابیان اینکه این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه ریزی شده است ابراز کرد: در این ویژه برنامه خواهران فعال کانون به همراه فرزندان خود حضور داشتند.

 

در این برنامه حجت الاسلام «محمد کریمی» در سخنانی شیوه های دعوت به نماز را برای نوجوانان و جوانان و مدیران خواهر کانون های فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) دهستان مرغملک تشریح کرد و گفت: آموزش خواندن نماز به کودکان از وظایف والدین است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز تنها راه راز و نیاز با خدای متعال است از این رو نوجوانان باید از دوران کودکی از طریق آموزش در منزل و برگزاری کلاس های آموزشی با نماز آشنا شوند.

 

حجت الاسلام کریمی گفت: حضور کودکان، نوجوانان و جوانان بهترین فرصت برای آموزش نماز به این عزیزان است و تاکنون استعدادهای زیادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد به مسابقات مختلف استانی و کشوری معرفی شده اند.

 

خاطرنشان می شود: سلسله گفتمان های «شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» با موضوعات آشنایی مدیران و مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با نقش ها و مسئولیت های فردی و اجتماعی در دعوت نسل نو به نماز، شیوه های دعوت به نماز، آثار و کارکرد های نماز فردی و اجتماعی و تبادل تجربیات در شیوه های دعوت نسل نو به نماز و شناخت آسیب ها و ارائه راهکارهای مرتبط و پاسخگویی به سؤالات و شبهات نوجوانان و جوانان در حوزه نماز برگزار می شود.

 

کد خبر 1272141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha