اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در تبریز همزمان با سفر رئیس جمهور

جشن اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به زوجین نیازمند آذربایجان شرقی همزمان با برگزاری نمایشگاه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در آستانه سفر آیت‌الله رئیسی در شهر تبریز به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ جشن اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به زوجین آذربایجان شرقی همزمان با سفر آیت‌الله رئیسی به استان آذربایجان شرقی، در راستای استفاده از ظرفیت‌های مجموعه‌های مردم‌نهاد باهماهنگی مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری و همراهی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها به اجرا درآمد.

بنابر این گزارش، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره‌) تبریز برگزار شد، ۳۱۳ سری جهیزیه شامل اقلام اساسی اهدا شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این مراسم با اشاره به تجارب گران‌بهای بیش از دو دهه فعالیت این مؤسسه مردم‌نهاد، از خدمات این مجموعه خیریه در همراهی با مرکز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: دولت مردمی تلاش دارد از مجموعه های مردم نهاد ازجمله این بنیاد که با همتی جهادی و روحیه‌ای صادقانه همراه و همگام با دولت در عرصه خدمتگزاری به مردم فعالیت دارد بعنوان ظرفیت های اجتماعی ومردمی درنقش بی‌بدیل خدمت رسانی به مردم همراهی کند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 1272165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha