دشمنان نظام به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: دشمنان نظام به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند و تقویت ایمان و امید در جامعه امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز، ( ۱۹ خرداد ماه )در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) شهر برگزار شد،گفت:  دشمنان نظام به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند و تقویت ایمان و امید در جامعه امری ضروری است.

وی افزود: ملت ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانستند شعار ما می توانیم‌ را عملی کرده و به هر آنچه که بخواهند دست یابند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: توان نظامی و موشکی نظام  قابل تحسین  است و این سامانه موشکی یک صنعت مهمی است که صرفا کشورهای اندکی از آن بهره‌مند هستند و راز این موفقیت تقوای الهی امت ایرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه، عدم پیروی از هوای نفس، معیار قراردادن خشنودی خدا، دستورات و معیارهای الهی در انجام امور خود را از توصیه های امیر مومنان در خطبه هایی از نهج البلاغه عنوان کرد.

وی افزود: انسان اگر از هوای نفس اطاعت کند از مسیر حق خارج می شود لذا انسان باید از معیارهای الهی تبعیت کند تا از مسیر الهی و حق منحرف نشود. 

این مسئول با اشاره به حفظ شان خانواده ایرانی و با بیان اینکه در ابراز محبت پیش دستی کنید، افزود: بنا بر توصیه اهل بیت هر کسی را که دوست داشته باشید، در ابراز محبت خود پیش دستی کنید و مسلمان و مومن باید علاقه و محبت خود را به پدر، مادر، فرزند و خانواده خود همیشه ابراز کند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به نزدیک شدن سالروز دحوالارض در ۲۵ ذیقعده گفت: اولین رحمت آسمان‌ها بر زمین در چنین روزی روی داد و عبادت در این روز ثوابی صد برابری دارد و گرفتن روزه مستحب است

کد خبر 1272177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha