وزیر فرهنگ در شهرستان اسکو حضور یافت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به آذربایجان شرقی با فرماندار و مسئولین شهرستان اسکو دیدار و در رابطه با مسائل و مشکلات این شهرستان گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ همزمان با حضور اعضای کابینه دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در استان آذربایجان شرقی، محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور ضمن حضور در شهرستان اسکو از این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهرستان قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در مرکز شهرستان از کتابخانه آیت الله میلانی و فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو بازدید کرد و طی جلسه ای با مسئولین شهری دیدار نمود.

وی با مشاهده وضعیت ترافیک شهری ایلخچی و پیشرفت قابل توجه کمربندی ایلخچی پس از سفر اول ریاست محترم جمهور قول پیگیری تسریع تخصیص اعتبارات این کمربندی را داد به نحوی که بخشی از پروژه کمربندی تا پایان سال افتتاح شود.

وی همچنین پس از مشاهده وضعیت بنای کتابخانه آیت الله میلانی بر ضرورت نوسازی و تجدید بنای این کتابخانه تاکید و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مهد قرآن شهر اسکو نیز که یکی از مطالبات عنوان شده توسط فرماندار شهرستان بود؛ تصمیماتی جهت بررسی چگونگی کمک به تکمیل این پروژه اتخاذ کرد.

گفتنی است، در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن افتتاح ایستگاه های پمپاژ آب شهر سهند برای تامین آب پایدار شهر سهند؛ از کمربندی شهر ایلخچی که یکی از مصوبات سفر قبل ریاست محترم جمهور بود بازدید به عمل آورد

کد خبر 1272200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha