فعالیت ۳۶۴ پایگاه ورزشی در طرح اوقات فراغت خراسان جنوبی

قطبی گفت: امسال ۳۶۴ پایگاه ورزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در استان خراسان جنوبی فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محسن قطبی- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز شنبه (۲۰ خرداد) در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با موضوع جوانان و اوقات فراغت اظهار کرد: مبنای اوقات فراغت برای امسال در مباحث اشتغال، ورزش و تفریحات سالم و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با تأکید بر هویت ایران اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال مباحث انگیزشی و آموزشی حائز اهمیت است، افزود: باید از ظرفیت افراد موفق و مراکز رشد و پارک علم و فناوری، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌هایی که به نوع در ایجاد انگیزه می‌توانند موثر باشند کمک کنند.

 

قطبی به فعالیت ۳۶۴ پایگاه ورزشی برای اوقات فراغت اشاره کرد و ادامه داد: امسال در ۶ رشته ورزشی استعدادیابی انجام می‌شود و فعالیت‌های مفرح خانواده‌محور در حوزه همگانی برنامه‌ریزی شده است.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به فعالیت ۲۴۴ هیات شهرستانی با ۲۸۱ رشته ورزشی و ۴۷ هیات استانی برنامه‌های ورزشی در اوقات فراغت به تفکیک شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: انتظار است امسال برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی متولی حوزه جوانان قابلیت اجرایی داشته باشد و با وضعیت اقتصادی کنونی افراد بیشتری از جامعه را پوشش دهد و تنها جنبه تفریحی نداشته باشد.

 

 

کد خبر 1272311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha