برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری اسلامی در «دا نانگ» ویتنام

کارگاه آموزشی توسعه زنجیره تامین خدمات گردشگری برای بازدیدکنندگان مسلمان در مرکز ویتنام در شهر ساحلی مرکزی «دا نانگ» افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « vietnamplu»، کارگاه آموزشی توسعه زنجیره تامین خدمات گردشگری برای بازدیدکنندگان مسلمان در مرکز ویتنام در شهر ساحلی مرکزی «دا نانگ» افتتاح شد.

 

این رویداد که به طور مشترک توسط هیئت ترویج گردشگری مالزی در ویتنام، مرکز گردشگری اسلامی زیر نظر وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی و اداره گردشگری «دا نانگ» برگزار شد، شاهد شرکت نمایندگان بیش از 100 شرکت در این بخش بود.

 

«نگوین سان توی»، مدیر شرکت Duy Nhat Dong Duong Tourism Limited، گفت که ویتنام در سال های اخیر از گردشگران مسلمان زیادی استقبال کرده ، اما این بخش هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

 

وی افزود: «دا نانگ» برنامه های متعددی را برای جذب گردشگران بیشتر در پی همه گیری کرونا تدوین کرده است و این بخش فرصت‌های بیشتری برای توسعه و گسترش دارد.

 

«مارینا محمد»، مدیر مرکز گردشگری اسلامی گفت که «دا نانگ» باید به خدمات ویژه ای که نیازهای گردشگران اسلامی را تامین می کند، مانند مکان‌هایی بری ادای نماز و غذای حلال توجه کند.

 

نمایندگان در این مراسم در مورد روندها و عادات مصرف در گردشگری در میان گردشگران اسلامی و خدمات آشپزی حلال تبادل نظر کردند.

 

اخیرا، بازگشایی پروازهای مستقیم بین دا نانگ و سنگاپور، مالزی و هند شرایط مساعدی را برای افزایش تعداد گردشگران خارجی که از دا نانگ بازدید می کنند، ایجاد کرده است.

کد خبر 1272432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha