عملیات اجرایی انتخابات  با رمز «یا علی بن موسی الرضا(ع)» در گلستان آغاز شد

مهاجر گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا(ع)» از امروز(یکشنبه ۲۱ خرداد) در گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر امروز (یکشنبه 21 خرداد) در اولین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رمز یاعلی ابن موسی الرضا(ع) که توسط استاندار ابلاغ شده، از امروز در استان گلستان آغاز شد.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه دشمن از الان برای تخریب و تضعیف این عملیات مهم و سرنوشت ساز دست بکار شده است، افزود: باید با یکدیگر برای صیانت از رای مردم که حق الناس است در قالب اجرای صحیح قانون، صیانت کنیم.

 

وی ادامه داد: مسئولیت های ما علاوه برتکلیف سازمانی، عهد و پیمان اعتقادی است و باید برای حفظ آبروی انقلاب نظام و دولت تاپای جان بایستیم.

 

مهاجر با اشاره به وجود دشمنان نظام، گفت: باید به گونه ای رفتار و گفتار کنیم که لیه یاعلیه شخص وگروهی برداشت نشود و برای بدخواهان نظام به منظور تخریب و تضعیف انتخابات بهانه ای نباشد.

 

وی اظهارداشت: کار دشوار برگزاری انتخابات با تعامل و هم افزایی در سایه رفاقت، سهل و آسان خواهد بود.

 

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: کمیته های متعددی ذیل ستاد انتخابات تشکیل و فعال شده است که بتوانند نقش خود را برای اجرای چهار راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات رقابتی، سالم، درامنیت و مشارکت حداکثری، ایفا کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1272475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha