مدیران فهمای شهرستان اردل در نشست هم اندیشی و هم افزایی شرکت کردند

مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردل در نشست هم اندیشی و هم افزایی که با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردل در نشست هم اندیشی و هم افزایی که با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد شرکت کردند.

 

این نشست با هدف بیان ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و تشریح برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد با عنوان «مسجد، کانون نشاط»، فعالیت ها و برنامه های سال جاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و هم اندیشی در اجرای فعالیت ها برگزار شد.

 

در این نشست همچنین آموزش های لازم به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در خصوص بارگذاری فعالیت های انجام شده در سامانه بچه های مسجد آموزش داده شد.

 

تعداد ۴۰ باب کانون فرهنگی هنری در شهرستان اردل تاسیس شده که از این تعداد ۳۱ کانون در مساجد روستایی و ۹ کانون هم در مساجد شهری تاسیس شده است.

 

مدیرمسئولان ۳۰ باب از کانون فرهنگی هنری در شهرستان اردل برادر هستند و ۱۰ باب از کانون های فرهنگی هنری دیگر نیز با مدیریت خواهران اداره می شود.

 

کد خبر 1272726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha