زائران علی بن موسی الرضا(ع) از کشور عراق مهمان شیروان شدند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شیروان گفت: شب گذشته ۲۲ خردادماه، زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) از کشور عراق مهمان مردم شیروان شدند.

حجت الاسلام سید حبیب سجادی -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: 20 نفر از زائران امام رئوف از کشور عراق مهمان این شهرستان شدند که توسط هیأت امنای مسجد امام جعفرصادق (ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: این زائران هفته گذشته سفر خود را از کشور عراق به سمت مشهد مقدس به نیت زیارت آقا علی بن موسی الرضا(ع) آغاز کردند که صبح امروز سه شنبه 23 خردادماه با بدرقه مردم، این شهرستان را به سمت مشهد ترک کردند تا پایان هفته در حرم آقا حضور یابند.

 

حجت الاسلام سجادی با اشاره به موقعیت این شهرستان و قرار گرفتن در مسیر تردد زائران عنوان کرد: امسال به مناسبت دهه کرامت، ۳۰ نفر از زائران علی ابن موسی الرضا(ع) از کشور عراق، 31 اردیبهشت ماه مهمان دارالمصلین خراسان شمالی شدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شیروان بیان کرد: این شهرستان افتخار این را دارد که به مناسبت های مختلف میزبان و پذیرای زائران امام هشتم(ع) است و تا حد امکان تلاش خواهیم کرد با پذیرایی و خدمات رسانی جهت رفاه حال این زائران، میزبان خوبی باشیم و مهمانان با یاد و خاطره خوب از این شهرستان عبور کنند.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1272773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha