لزوم توانمندسازی مددجویان|اجازه ندهیدکرامت مددجویان در معرکه تاخت و تاز سوداگران انتخاباتی لگدمال شود

حجت الاسلام محمدی لائینی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد که کاندیداها از نیاز مددجویان سوء استفاده کنند و خدای ناخواسته کرامت مددجویان خدشه دار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران امروز (۲۳خرداد) در نشست با میثم معافی- مدیرکل جدید کمیته امداد استان با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه محرومیت زدایی و رفع آلام مددجویان،‌ اظهار کرد: مناطق محروم و آسیب استان باید شناسایی و به مشکلات نیازمندان و مددجویان این مناطق با اولویت رسیدگی شود.

 

وی به مشکلات منطقه اشکورات غرب مازندران اشاره کرد و خواستار دسته بندی شدن نیازهای مناطق محروم استان و رفع دغدغه محرومین شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه نظام مسائل جامعه هدف کمیته امداد باید شناسایی و برای رفع مشکلات مددجویان برنامه ریزی شود، گفت: مبارزه با فساد در کمیته امداد باید بعنوان یک اصل مورد توجه باشد. در مبارزه با فساد نباید اغماض داشت.

 

وی برلزوم پیشگیری از فساد در کمیته امداد تاکید کرد و افزود: نظارت و بازرسی کمیته امداد باید برای جلوگیری از فساد در این نهاد حمایتی، دیدبان خوبی باشد.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید جو و فضای کمیته امداد استان مملو از روحیه جهادی و انقلابی باشد، گفت: کمیته امداد نباید ماوای تفکر های غیر انقلابی و بی تفاوت به نیازمندان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کمیته امداد نهادی مردمی است که باید این نقش بیش از پیش تقویت شود، افزود: مهمتر از رسیدگی به فقرا، توانمندسازی و غنی سازی این قشر از جامعه باید مورد توجه باشد.

 

وی تاکید کرد: مددجویان کمیته امداد باید خودکفا شوند، تا از پوشش امداد خارج شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد که کاندیداها از نیاز مددجویان سوء استفاده کنند و خدای ناخواسته کرامت مددجویان خدشه دار شود.

 

وی برلزوم بصیرت افزایی بین مددجویان با هدف حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد.

کد خبر 1272861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha