"امنیت"؛ مسئله اصلی امروز رژیم صهیونیستی است/بدون امنیت برنامه های ملیت  و دولت سازی اسراییل از بین می رود

کنعانی مقدم با بیان اینکه "امنیت"؛ مسئله اصلی امروز رژیم صهیونیستی است، گفت: بدون امنیت برنامه های ملیت و دولت سازی اسراییل از بین می رود و مهاجرت معکوس شکل گرفته و وضعیت آنها در مقابل مقاومت به خطر می افتد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسین کنعانی مقدم در همایش اسراییل و اپوزیسیون با اشاره به پوستر این همایش گفت: اپوزیسیون یک بار ارزشی و سیاسی دارد. به نظرم افرادی همچون ربع پهلوی، رجوی و ... بیشتر دلقک سیاسی و حتی کمتر از آن یک سری مزدور سیاسی هستند که به عنوان ابزاری برای جنگ هیبریدی و ترکیبی که آمریکا علیه ایران شکل داده است، ایفای نقش می کنند.

 

 

کارشناس سیاست خارجی ضمن انتقاد از قرار گرفتن عکس این افراد در پوستر همایش اپوزیسیون و اسراییل افزود: این افراد به عنوان یک پازل در این جنگ کنار یکدیگر قرار گرفتند هرچند نتوانستند کنار هم بمانند اما تلاش کردند تصویری از کنار هم قرار گرفتن علیه ایران را ارایه دهند.

 

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی پادگان نظام استکبار جهانی است که در منطقه فعالیت می کند و به قول سید حسن نصرالله سست و بی پایه است.

 

 

وی با بیان اینکه اساس رژیم صهیونیستی ایجاد ناامنی در منطقه است، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه راهی برای ماندن است. رفتارهای اسراییل و اقدامات آن علیه ایران و حزب الله بیشتر بزرگ نمایی است، ارزشی به عنوان مخالف جمهوری اسلامی برای او قایل نیستم.

 

 

وی با اشاره به سفر ربع پهلوی به اسراییل گفت: این اقدام او نشان داد فرزند خلف همان پدر است. این پیوند میخ نهایی به تابوت جنگ ترکیبی علیه ایران از سوی استکبار بود. اسراییل اقدامات خود را در منطقه برای حفظ موقعیت خود پیش می برد تا دچار نابودی بر اثر فشار حداکثری از بیرون و فروپاشی از درون نشود.

 

 

وی گفت: مبنای فکری ما در مقابل دشمنان اسلام بر مبنای فکری امام (ره) و دیدگاه ظلم ستیزی و استکبارستیزی اسلام استوار است.

 

 

کارشناس سیاست خارجی یادآور شد: اسراییل در مقابل اسلام قد علم کرده و این موضوع ریشه تاریخی دارد. آنها به دنبال این هستند که انقلاب، مقاومت، ایران و اسلامی که امام خمینی تعریف کردند که همان اسلام انقلابی است در دنیا نباشد البته آنها با اسلام آمریکایی مشکلی ندارند اما نمی خواهند اسلام انقلابی در دنیا باشد و معتقدند هیچ مقاومتی در مقابل اسراییل نباید وجود داشته باشد.

 

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال ملیت، دولت و سرزمین سازی است که در این زمینه موفق نبوده و تناقض ها در خصوص ملت سازی این رژیم به تازگی خود را نشان می دهد و در دولت سازی نیز پیروز نشدند و با چالش های زیادی مواجه هستند.

 

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی در دستیابی به سرزمین موعود با وجود اینکه 97 درصد سرزمین های اشغالی را در دست گرفتند اما به ثبات نرسیدند و امروز در محاصره کامل مقاومت هستند. مسئله اصلی امروز اسراییل؛ امنیت است که اگر آن را نداشته باشد دیگر برنامه های آنها در ملیت و دولت سازی از بین می رود و مهاجرت معکوس شکل می گیرد و وضعیت آنها در قبال مقاومت بیشتر به خطر می افتد.

 

 

وی گفت: بر اساس دیدگاه شیمون پرز درباره اسراییل و موانع پیشروی؛ اسراییل در خاورمیانه جدید باید هاب اقتصادی منطقه شود که در این میان عادی سازی روابط با کشورهای منطقه بسیار مهم است. از نظر وی تنها مانع شکل گیری این وضعیت تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت است، به همین دلیل طرحی ایجاد کردند که آمریکا و اروپا و برخی کشورهای عربی منطقه را پای کار آورده تا انقلاب اسلامی و مقاومت را نابود کنند.

 

 

وی گفت: یهودیان همواره دنبال تصرف ایران بودند و آن را جز ساختار سرزمینی خود می دانستند. هدف از بکارگیری پسماندهای سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران این است که آنها به این نتیجه رسیدند که برای تسلط بر افکار عمومی ایران باید کاری کرد تا نارضایتی مردم به حدی برسد که شورش ایجاد شده و هر کدام در این زمینه نقش ایفا کنند.

 

 

وی گفت: ربع پهلوی در این سفر اعلام کرد که اهل جنگیدن نیست و ماموریت او ارتباط با عناصر نفوذی در داخل کشور تعریف شده است. منافقین نیز به دلیل همکاری با موساد در زمینه همکاری سایبری از قبل در حوزه لشکر سایبری و ایجاد اقدامات ایضایی و امنیتی علیه ایران ماموریت دارند. حوزه فعالیت این افراد جنگ رسانه ای و روانی است.

 

 

کنعانی مقدم یادآور شد: ما در این بخش نه تنها باید در حوزه پدافندی عمل کنیم بلکه باید دنبال آفند در جنگ روانی باشیم و به سوالات، پرسش ها و ابهامات که متاسفانه چندان پاسخی به پرسش ها نمی دهیم.

 

 

وی گفت: گروه های منافقین و تروریستی ابزاری برای جنگ روانی علیه ایران هستند. استکبار از این گروه ها خواسته با یکدیگر متحد و نزدیکی داشته باشند و حتی اعلام کرده در صورت امکان نفوذ پول و رسانه به پسماندهای ریگی، کموله و دموکرات ها می دهد که در کنار یکدیگر کار کنند.

 

 

وی اپوزیسیون خارج نشین ایران را فاقد آلترناتیو دانست و یادآور شد: آنها هیچ آلترناتیوی در قبال جمهوری اسلامی ایران ندارند، تلاش می کنند با گروه های ناراضی در داخل ایران از طرق مختلف از جمله در زمان انتخابات پیوند برقرار کرده که باید در این زمینه افکار عمومی را مورد توجه و پاسخگوی سوالات باشیم.

کد خبر 1272885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha