سفر ناوگروه ۸۶ عمق بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت/ راهبرد غیرمستقیم اسراییل تجزیه ایران است

امیر فلاح با اشاره به افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: سفر ناوگروه ۸۶ به دور دنیا عمق بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش اسراییل و اپوزیسیون با بیان اینکه راهبرد رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران راهبرد نظامی و اپوزیسیون است، گفت: راهبرد نظامی بیشتر یک عملیات روانی را در بر دارند که البته امکان حمله نظامی برای اسراییل وجود ندارد زیرا مسافت زیاد و سوخت گیری در آسمان ممکن است برای پرندگان آنها مشکلاتی ایجاد کند و صدمات جبران ناپذیری به آنها وارد کند در عین حال که قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی می تواند پدافند خوبی برای آنها و پاسخی سخت به رژیم صهیونیستی باشد.

 

 

وی با اشاره به پیشرفت های تسلیحاتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و موشک های هایپر و پهباد آرش یادآور شد: این توانمندی ها در نظام جمهوری اسلامی ایران می تواند پاسخ سختی به رژیم صهیونیستی بدهد. امروز عمق راهبرد و قدرت محور مقاومت و دست یابی موشک های نقطه زن موجب افزایش قدرت پاسخگویی محور مقاومت شده است و از طرف دیگر اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی دچار شکنندگی است و با روی کار آمدن دولت راست گرای افراطی؛ رژیم صهیونیستی با بحران سیاسی مواجه است و تنها حمله به یک بخش مقاومت آن هم برای چند روز برایش مقدور است.

 

 

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: یکی از پازل های جنگ آمریکا علیه ایران اسراییل است که از فشار، تهدید، مدیریت منابع ارزی تا کانون های تلاطم اقتصاد در کشور در این زمینه بهره می برد.

 

 

وی با اشاره به پروژه ایران هراسی در منطقه خاطرنشان کرد: به لحاظ سیاسی اسراییل با پروژه ایران هراسی می خواهد ایران را تهدیدی بزرگ در منطقه معرفی می کند و اقدامات ایضایی تروریستی و خرابکارانه مهم ترین اقدامات آنها است و حمایت از گروه اپوزیسیون نیز از اقدامات دیگر آنها محسوب می شود.

 

 

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اسراییل از بحران منطقه برای ضربه به ایران استفاده می کند مانند بحران ارمنستان و ایران. راهبرد غیرمستقیم اسراییل تجزیه ایران است که درون نقشه کلان ابرقدرت ها شکل گرفته و رهبر انقلاب نیز به آن اشاره کردند.

 

 

وی با اشاره به ناممکن بودن تجزیه ایران یادآور شد: تجزیه ایران به جهت عمق فرهنگی و تمدنی غیرممکن است از جمله این مولفه ها اربعین و عرق ملی ملت ایران به سرزمین خودشان است. عمق راهبردی ژئوپولوتیک منطقه ای و عرق ملی که ملت ما نسبت به ملیت خود دارند، مانع تجزیه ایران می شود که این هدف را برای آنها غیر ممکن می کند.

 

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال فعال کردن کانون های صهیونیستی در پیرامون مرزها است که با توجه به توان و صلابت نیروهای مسلح این قدرت در مرزها وجود دارد که این کانون ها را در نطفه از بین ببرند. قدرت جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به رژیم صهیونیستی و عوامل ضعیف آن نمی دهد که از طریق اقدامات مسلحانه دست به تجزیه ایران بزنند.

 

 

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته اظهار داشت: با وجود تمام سرمایه گذاری که دشمن در اغتشاشات انجام داده بود اما هیچ ریزشی را در ارتش شاهد نبودیم که این امر ناشی از بصیرت راهبردی ارتش بود. امروز بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزها ترسیم شده است.

 

 

امیر فلاح با اشاره به اعزام ناوگروه 86 به دور دنیا خاطرنشان کرد: این ناوگروه در طی 245 روز هشت ماه دور دنیا سفر کرد و فرمانده نیروی دریایی روسیه در این زمینه اظهار داشت فقط ابرقدرت ها می توانند این ماموریت را انجام بدهند و نه قدرت های دیگر. امروز عمق بازدارندگی جمهوری اسلامی به اقیانوس آرام و حیاط خلوت استکبار جهانی نفوذ کرده است.

 

کد خبر 1272891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha