۱۸۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در مسابقات قرآنی پذیرفته شدند

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: ۱۸۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در مسابقات قرآنی که در این شهرستان برگزار شده بود، پذیرفته شدند.

یحیی عباسی- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد متشکل از دانش آموزان دختر و پسر بودند که بیشترین شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان دانش آموزان دختر بودند.

 

وی با بیان اینکه از تمامی پذیرفته شدگان تجلیل به عمل آمد، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن و نماز مرحله شهرستانی است و مرحله استانی ندارد.

 

عباسی عنوان کرد: آموزش و پرورش به منظور تشویق دانش آموزان برای یادگیری مسائل دینی اقدام به راه اندازی مسابقات قرآن، عترت و نماز ۱۴۰۲ کرده که این مسابقات در حوزه‌های مختلفی مانند حفظ، روخوانی، احکام برگزار شد.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان، تعلیم و تربیت آن ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی می باشد، روسای آموزش و پرورش به منظور پرورش استعدادهای مذهبی دانش آموزان هرساله اقدام به برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی مختلف می‌کند که علاوه بر جنبه رقابت و سرگرمی برای دانش آموزان، جنبه شناخت و کشف استعدادهای برتر را هم دارد.

 

کد خبر 1272962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha