فعالیت ۳۴۴ تشکل قرآنی در گلستان/ باید قرارگاه قرآنی در مقابل اهداف شوم دشمن تشکیل شود

قدوسی زاده گفت: در حال حاضر ۳۴۴ تشکل قرآنی در استان گلستان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۴ موسسه قرآنی، ۱۳۵ خانه قرآنی شهری و ۱۷۵ خانه قرآنی روستایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد قدوسی زاده امروز (چهارشنبه 24 خرداد) در نشست صمیمی اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی گلستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین رویش های انقلاب اسلامی ایران است.

 

سرپرست اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کار ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی دارالقرآن کریم است و در حوزه آموزش، تبلیغ و ترویجی و حمایتی فعالیت می کند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر 344 تشکل قرآنی در استان فعالیت دارند که از این تعداد 34 موسسه قرآنی، 135 خانه قرآنی شهری و 175 خانه قرآنی روستایی است که کار انقلابی و قرآنی را انجام می دهند.

 

قدوسی زاده گفت: ما به دنبال رصد در هر محله، شهر و روستا هستیم تا در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم و فعالیت های قرآنی را شبکه سازی و ظرفیت سازی کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز توجه دشمن به کانون گرم خانواده ها، جوانان و نوجوانان است، افزود: دشمن بیکار ننشسته است و در جنگ ادراکی و شناختی تلاش دارد تا نسل امروز را به انقلاب و دستاوردهای آن سرد کند.

 

سرپرست اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: باید یک شبکه و قرارگاه قرآنی در برابر این هدف دشمن تشکیل شود و ظرفیت سنجی و توانمند شوند تا بتوانیم گام های موثری را برداریم.

 

وی با اشاره به اهداف این هیئت اندیشه ورز، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری؛ بانوان نقش موثری در محورهای اجتماعی دارند و اگر شبکه قرآنی خوبی را با حضور بانوان ایجاد کنیم بسیار موثر است.

 

قدوسی زاده افزود: مهمترین دغدغه ما دانش آموزان و استعدادهای و نخبگان به عنوان آینده سازان کشور هستند که باید از ظرفیت این قشر استفاده شود تا خودشان روایتگر باشند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1273076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha