۲۰ هزار مدرسه کشور زیر پوشش طرح «شهید عجمیان» قرار می گیرند

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در طرح شهید عجمیان ۲۰ هزار مدرسه در قالب ۱۰۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور زیر پوشش این طرح قرار گرفته اند که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این طرح، ۲۵۰ مدرسه و تعمیر ۲ هزار میز و صندلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حمیدرضا خانمحمدی» امروز در آئین آغاز طرح شهید عجمیان در یاسوج، گفت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس از جهت رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات موجود اجرا می شود.

 

رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: در این طرح 20 هزار مدرسه در قالب 100 هزار کلاس درس در سراسر کشور زیر پوشش این طرح قرار گرفته اند که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این طرح زیباساری و رنگ آمیزی، 250 مدرسه و تعمیر 2 هزار میز و صندلی است.

 

خانمحمدی با بیان اینکه اجرای این طرح در تابستان توسط گروه های جهادی، دانش آموزان و معلمان اجرا می شود، ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر کسب مهارت توسط دانش آموزان، باعث کاهش هزینه ها و غنی سازی اوقات فراغت در تابستان خواهد شد.

 

وی گفت: از همه مردم، خیرین و گروه های جهادی دعوت می کنیم با پیوستن به نهضت ملی طرح شهید عجمیان، تابستانی بهاری را برای دانش آموزان و مدارس رقم بزنند.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از فعالیت های خوب اداره کل آموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس در هماهنگی جهت اجرای مطلوب  این طرح تقدیر و تشکر کرد.
 

گفتنی است در این آئین که مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، معاونین آموزش و پرورش استان و مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد حضور داشتند، سرود دانش آموزی توسط دانش آموزان دختر مدارس حاشیه ای شهر یاسوج اجرا شد که مورد توجه و تقدیر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار گرفت.

کد خبر 1273143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha