تفاهم نامه همکاری ورزش و جوانان با کانون های مساجد استان زنجان منعقد می شود

اسلامی از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک ورزش و جوانان با کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای اجرای برنامه های تحکیم خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: عضویت مدیر ورزش و جوانان در مرکز رسیدگی به امور مساجد استان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم راهگشا باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت 385 باب کانون فرهنگی هنری مساجد در استان زنجان خاطرنشان کرد: بازدید میدانی از کانون های مساجد را آغاز کرده ایم و در تلاش هستیم با رایرنی با مجموعه های ورزشی شاهد همراهی مجموعه ورزش و جوانان با کانون های مساجد باشیم.

 

وی اصافه کرد ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در راستای جوانی جمعیت دوره آموزشی زوج های جوان را اجرا کرده است و این آمادگی را دارد که با همراهی مجموعه ورزش و جوانان گام های موثری در زمینه جوانی جمعیت بردارد.

 

اسلامی از کانون های مساجد به عنوان گسترده ترین شبکه اجتماعی جامعه یاد کرد و افزود: دوره اموزشی زوج های جوان را سال گذشته با مشارکت 20 زوج در چهار فصل و با حضور اساتید مجرب برگزار کردیم و امیدواریم با همکاری ورزش و جوانان این دوره را در سطح شهرستان های تابعه اجرا کنیم.

 

کد خبر 1273149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha