طبخ و توزیع غذای گرم در روستای علی ‌آباد سربیشه

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی روستای علی ‌آباد فنود شهرستان سربیشه گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم با کمک خیران ۳۵۰ پرس غذای گرم طبخ و بین اهالی روستا توزیع می شود.

محمدحسین علی آبادی مدیر کانون شهید رجایی علی آباد فنود سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی از برنامه های پیش رو به مناسبت عید سعید غدیر خم به طبخ 350 پرس غذای گرم و توزیع آن بین اهالی روستا اشاره کرد و گفت: علاوه بر طبخ غذا برنامه هایی شامل مولودی خوانی، سخنرانی و توزیع هدیه بین 15 نفر از شرکت کنندگان با اعتباری بالغ بر 2 میلیون تومان و به قید قرعه نیز برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: برای عید قربان نیز با کمک خیران تاکنون بالغ بر سه میلیون تومان جمع آوری شده است و در روز عید قربان به نیابت خیران یک رأس گوشفند خریداری و قربانی خواهد شد.  

 

علی آبادی با بیان اینکه در حال پیگیری و رایزنی برای جمع آوری کمک های خیران برای افزایش تعداد گوسفندان به سه رأس هستیم، تأکید کرد: پس از قربانی گوسفندان، گوشت های ذبح شده بین افراد نیازمند روستا توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره های قرآن، تفسیر از گذشته، گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت پیگیری هایی صورت گرفته و امید است شاهد راه اندازی کلاس های تفسیر، حفظ قرآن کریم و... برای اعضا در این ایام فراغت باشم.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1273199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha