۱۰ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی روانه زندان شدند

حجت الاسلام تقی زاده از دستگیری ۱۰ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام محمد تقی زاده بیان کرد: این ارازل و اوباش در 2 گروه و به دفعات و با انواع سلاح سرد و گرم منازعات خیابانی انجام می دادند و با ایراد ضرب و جرح نسبت به یکدیگر باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده و نظم و امنیت عمومی را مختل می کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: این متهمان با انتشار ویدئوهای متعدد در فضای مجازی همدیگر را با الفاظ دون از شان و عفت عمومی تهدید کرده و به نزاع دعوت می کردند و با هم درگیر می شدند.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان، دستورات قضایی لازم برای شناسایی این ارازل و اوباش صادر و در کمترین زمان توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

 

حجت الاسلام تقی زاده اعلام کرد: این متهمان پس از دستگیری و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و قطع یقین در کیفرخواست صادره به دلیل سوابق متعدد کیفری برخی از آنها، اشد مجازات از دادگاه رسیدگی کننده تقاضا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نسبت به حفظ نظم و تأمین امنیت عمومی حساسیت ویژه دارد و بدون شک فضای امن جامعه را برای مخلان آن ناامن خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد عده‌ ای ارازل و اوباش با اقدامات خود آسایش مردم را مختل کنند و قطع یقین برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

کد خبر 1273343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha