تهیه و توزیع ۴۰ بسته کمک های مومنانه در بین نیازمندان

ظهیری از تهیه و توزیع ۴۰ بسته کمک های مومنانه با همت خیرین و اهالی محترم منطقه در بین ولی نعمتان شناسایی شده و تحت پوشش مسجد خبر داد.

مجتبی ظهیری با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان و همچنین تبیین فرهنگ نیکوکاری در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک، با همکاری و همدلی اعضای کانون، مجموعه فرهنگی مسجد و خیرین در طول سال اقدام به شناسایی نیازمندان و تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای آنان می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، با بیان اینکه این بسته ها به از تهیه و بسته بندی در بین خانواده های نیازمند منطقه توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته برای خانواده های پر جمعیت یک میلیون و پنجاه هزار تومان و ارزش هر بسته برای خانواده های کم جمعیت مبلغ هشتصد و سی هزار تومان بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد بسته، تعداد ۲۰ بسته جهت خانواده های پر جمعیت و ۲۰ بسته جهت خانواده های کم جمعیت توزیع شد، ادامه داد: ارزش کلی بسته ها مبلغ سی و هفت میلیون و ششصد هزار تومان میباشد که با کمک های مردمی تهیه گردیده است.

ظهیری همچنین به برگزاری کلاس های تابستانه این کانون و اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته کلاس های مختلف آموزشی، ورزشی و تفریحی برای اعضا و علاقمندان برگزار خواهد شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)  در ادامه به برگزاری کلاس های پنجشنبه های قصه گویی با طعم شکلات اشاره کرد و افزود: این کلاس ویژه اعضای مهد کودک و مهد قرآن کانون است که با موضوع راستگویی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای ویژه برنامه های تابستانی کانون فرهنگی امام رضا علیه‌السلام در تابستان ۱۴۰۲ دومین جلسه از کلاس های رایگان قصه گویی با محتوای شاد و آموزشی برگزار و مورد استقبال گسترده خانواده ها قرار گرفت.

کد خبر 1273429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha