مستند «تنهای بی کس» با محوریت آسیب های اجتماعی ساخته می شود

محمدپور از تولید مستند «تنهای بی کس» با محوریت آسیب های اجتماعی به تهیه کنندگی حوزه هنری مازندران خبر داد و گفت: قهرمان این فیلم نامه ورزشکاری که یک گام مانده به انتخابی تیم ملی کاراته به مواد مخدر روی می آورد .

مجید محمدپور آبلویی - نویسنده و کارگردان از شهرستان نکا در حاشیه نشست مهدی معصومی گرجی- رئیس حوزه هنری مازندران کارگردانان برجسته استان که فیلم نامه های آنها در رویدادی موسوم به «کاما» پذیرفته شده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی سینما و تلویزیون است، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۶ نوشتن فیلم نامه «تنهای بی کس» را آغاز کرده است.

 


وی با بیان اینکه مستند تنهای بی کس با محوریت آسیب های اجتماعی است، گفت: قهرمان این فیلم نامه ورزشکاری که یک گام مانده به انتخابی تیم ملی کاراته به مواد مخدر روی می آورد .

 


محمدپور با بیان اینکه سوژه این مستند کارتن خواب و زندانی می شود و بعد طی اتفاقی مسجدی، کربلایی و مشتاق حضور در جمع مدافعین حرم شد، افزود: وحید قلی پور یک پهلوان و مشتی بوده است.

 


وی با بیان اینکه اولویت شان مسائل اجتماعی است و برای تولید فیلم و مستند به سراغ سوژه های ناب که به نوعی با آسیب های اجتماعی دست و پنجه نرم کرده و نجات یافته است می رود،‌ یادآورشد: ماشالا وحید نیز روزگاری با بازی وحید قلی پور تولید شد و در جشنواره پلیس ۱۱۰ بین ۷۰۰فیلم نامه برنده جایزه نخست شد.

 

محمدپور با بیان اینکه وحید قلی پور اهل نکا بود و درگذشت، گفت: تلاش داریم این مستند به تهیه کنندگی حوزه هنری مازندران تولید و در سبد فرهنگی خانوار جانمایی شود.

کد خبر 1273581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha