ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان کمیته امداد کرمان به میمنت اول ذیحجه/ صدها سری جهیزیه در حال توزیع است

به میمنت سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها ۱۰ زوج جوان در کرمان با حمایت کمیته امداد استان راهی خانه بخت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط  عمومی کمیته امداد استان؛ به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد در کرمان برگزار شد.

 

 

ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: خدا را شاکریم که به همت و همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری این مراسم برگزار و این زوج‌های جوان راهی خانه بخت شدند.
 

 

 

وی از اهدای چهار هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری 22 میلیون تومان طی سال گذشته به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

 

 

 

عسکری‌نژاد ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه خریداری و در حال توزیع بین زوج‌های جوان تحت حمایت است.
 

 

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم علاوه بر هدایای نقدی به هرکدام از زوج‌های جوان ۵ قلم کالای اساسی منزل شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز و جاروبرقی در قالب جهیزیه اهداء و پس از آن زوج های جوان در گلزار شهدا و مرقد شهید سلیمانی حضور یافتند.

کد خبر 1273876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha